Video vsebine

Sobivanje – predstavitveni spot

V Bomarku smo pripravili predstavitveni spot za Sobivanje – Društvo za trajnostni razvoj. S spotom smo, že četrto leto zapored, želeli prikazati pomen projektov, ki jih izvaja društvo, množičnost udeležbe, tako otrok kot vzgojno-izobraževalnih ustanov in naraščajočo podporo, ki so je projekti trajnostnega razvoja, ki jih izvaja Sobivanje, deležni med državnimi institucijami (ministrstva, agencije) in gospodarstvom.

TV spot Osteoporoza

Bomark je bil za izvedbo projekta o osveščanju za osteoporozo izbran na natečaju med tremi priznanimi agencijami. Odločilna je bila kreativna rešitev kampanje, s katero smo želeli opozoriti na prisotnost bolezni. TV spot prikazuje orkester glasbil. Poudarek je na bobnu in paličicah, ki igrata nanj. Paličici sta živi in predstavljata moškega in žensko. Ko se ženska paličica prelomi, utihne cel orkester. S spotom smo želeli prikazati, da osteoporoza ne zadane samo bolnice/bolnika, ampak vpliva tudi na bližnje oziroma okolico.

TV spot Vogel

V spotu so kratko in jedrnato predstavljene  vse prednosti Smučarskega centra Vogel – je eno redkih smučišč z naravnim snegom, ima po izboru enega najatraktivnejših snežnih parkov v Sloveniji, ima izredno bogat program za otroke in krasno panoramo s pogledom na Julijske Alpe. Vse, kar opisuje slogan: Vogel. Kot v pravljici!, ki smo ga prav tako zasnovali v Bomarku.

Publikacije

hribi_ang_ok_4-1

Slovenske Alpe – Evropski gorski biser

Brošura, ki predstavlja vso lepoto našega alpskega sveta! Moderno zasnovana publikacija, tiskana na ekološkem papirju in vezana na izviren način. Brošura podaja osnovne značilnosti Slovenije in z izbranim programom (turo), vsebino in vrhunskimi fotografijami pritegne bralca ter ga spodbudi k obisku našega čudovitega gorskega sveta.

panonske-terme-katalog

Panonske terme

Bomark je bil za izvedbo projekta promocijskih tiskovin izbran na natečaju, na katerega so bile povabljene štiri uveljavljene marketinške agencije. V katalogu je celovito predstavljena regija, vključno z zgodovino, kulinariko, običaji, naravo in seveda značilnostmi posameznih term (Terme 3000, Terme Radenci, Terme Lendava, Terme Banovci in Terme Ptuj). Poleg krovnega kataloga smo zasnovali tudi vseh pet destinacijskih katalogov za omenjene terme in produktna kataloga za golf in kampe.

vogel

Vogel

Katalog, ki Vogel predstavlja kot pravljično destinacijo – slogan Vogel – kot v pravljici. Katalog nas slikovno (poudarek na fotografijah, tudi celostranskih) in vsebinsko popelje skozi predstavitev Vogla kot pravljične destinacije. Vogel predstavlja skozi poletni in zimski čas in ga povezuje z destinacijo Bohinj.  Izpostavlja Vogel kot del Triglavskega narodnega parka.

sobivanje6

Sobivanje

Bomark je izdajatelj Sobivanja – brezplačne revije za majhne in velike. Revijo ustvarjamo skupaj s Sobivanjem – Društvom za trajnostni razvoj, za katerega izvajamo tudi vse marketinške aktivnosti. Izdali smo že 6. številko.

Z revijo Sobivanje želimo ponuditi kakovostno, poučno, ustvarjalno in zabavno vsebino,  ki razvija kreativnost otrok v smeri trajnostnega izobraževanja in razvoja. Vsako številko revije razdelimo najmanj 30.000 naročnikom.

nova-slika-6

Slovenija – kot jo vidimo otroci

Slovenija je zelo lepa dežela, raznolika, bogata z gozdovi, vodo, polna naravnih, zgodovinskih in kulturnih znamenitosti. Zato smo v Bomarku v sodelovanju z društvom Sobivanje zasnovali projekt “Slovenija – kot jo vidimo otroci”. Otroke želimo spodbuditi k spoznavanju lepot naše dežele in razvijanju pozitivnih čustev do svoje domovine. Izdali smo knjigo »Slovenija – kot jo vidimo otroci«, v kateri so predstavljeni skriti kotički, ki so jih otroci želeli na svoj način pokazati in predstaviti tudi vrstnikom in odraslim. Pri nastanku knjige je sodelovalo 2.693 otrok iz 56. vrtcev in osnovnih šol.

nova-slika-8

Družabna otroška igra Varno v prometu

Varnost v prometu je izredno pomembna ter trajno aktualna tematika. Pomembno je, da se o njej učimo vsi, od najmlajših do odraslih. Le kako bi to storili na bolj zabaven način, kot z družabno igro, v katero se lahko vključi celotna družina. Skozi igro, ki smo jo zasnovali in oblikovali v Bomarku, se tako skupaj zabavamo in hkrati učimo. Drug drugega opominjamo, da se v prometu pojavljamo v različnih vlogah in kako pomembno je, da poznamo vsaj osnovna pravila obnašanja in ukrepanja.